Råttan!


Sara
2009-01-13 klockan 14:51:37

Å GUUUD va söt han är!!! Vad kul att det blev en hund till slut, en otroligt söt sådan och ja jag råkar vara ganska avundsjuk..men inte så konstigt. Förstår att du har fullt upp, men fy så roligt ni måste ha det! Hoppas allt går bra o lycka till! Massa kramar till er båda :)

Sara
2009-01-13 klockan 14:57:01

Å GUUUD så söt!!! Va kul att det blev en hund till slut, en otroligt söt sådan och ja jag e ganska avundsjuk...men inte så konstigt. Förstår att du har fullt upp nu men fy så roligt ni måste ha det! Hoppas allt går bra o lycka till! massa kramar till er båda :)

Sara
2009-01-13 klockan 15:00:56

ops det kom ju inte upp först, aja skit samma, men kan man inte radera nånstans...

Lillan (moster)
2009-01-13 klockan 23:06:32
URL: http://www.mamiroufs.se

Ja, jag måste säja tt jag börjar bli stolt över "lilla dig"!!! Bra att du kollar på Ceasar Millan. Han är bara kanon i mina ögon. Mina hundar är bara "något större" än din "råtta" men jag använder hans metoder när jag tycker att dom behöver ett "uppvaknande". Vilket funkar. Var inte för snäll för då kommer ditt hjärta att få det jobbigt när han blir större och det ger dig onödigt med jobb. Men söt är den lilla rackaren måste jag säja!!! Risken är att han lindar dig runt ena tassen och skrattar åt dig!! Hi hi

Du får komma ner hit och visa honom hur liten han egentligen är mot mina jättehårbollar!!



Kram Lillan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: